Kurz Jogalates

  • TRVANIE: 8 x 60 min
  • MIESTO KURZU: FRIMart studio
  • PERIODICITA: 1x týždenne
  • Kurz je vhodný pre jednotlivcov
  • CENA: 60 EUR / osoba
  • NOVÝ KURZ OD 19.2.2024
  • pondelok / o 18:10
  • možnosť 1 náhradnej lekcii počas kurzu
  • Pre náhradnú hodinu je potrebné sa objednať online TU 

S radosťou vám oznamujeme, že v našom štúdiu FRIMart studio otvárame úplne nový kurz jogalatesu, prvý svojho druhu v tomto meste!

Jogalates je inovatívna a dynamickejšia forma cvičenia, ktorá spája jemnosť jogy s intenzívnym posilňovacím a tonizačným efektom pilatesu.

Tento kurz je ideálny pre každého, kto hľadá rovnováhu medzi silou a pružnosťou, chce zlepšiť svoju postavu, ovládať stres a zvýšiť celkovú pohodu. 

Jogalates je vhodný pre ľudí všetkých vekových kategórií a úrovní zdatnosti. Či už ste začiatočník alebo pokročilý, náš kurz je navrhnutý tak, aby vyhovoval individuálnym potrebám každého účastníka.

V našom štúdiu sa môžete tešiť na príjemné prostredie, kde sa spojíte s podobne zmýšľajúcimi ľuďmi a pod vedením skúsenej inštruktorky objavíte krásu jogalatesu.

Jogalates je jedinečná forma cvičenia, ktorá kombinuje to najlepšie z jogy a pilatesu, prinášajúc rad výhod pre vaše telo i myseľ.

Popis

Ako medzinárodne certifikovaná inštruktorka jogy (RYT 200) prepája zdravý jogový pohyb s hlbokým uvoľnením tela a mysle. Dbá o to, aby každý zažil pri cvičení maximálny komfort bez ohľadu na to, či je pokročilý alebo s jogou iba začína. Keďže relaxácia organizmu je rovnako dôležitá ako fyzická aktivita, k jej hodinám jogy neodmysliteľne patrí aj záverečná vedená arómameditácia. Jej poslaním je prispieť k duševnému a fyzickému zdraviu jej klientov pomocou jogy, aromaterapie a jemnej jogovej masáži, aby klienti pocítili hlboký pokoj, uvoľnenie a vnútorné bezpečie.  

Hovorí sa, že tá najdlhšia cesta je asi 30 centimetrov z hlavy do srdca. Preto Katarína jogu nevníma iba ako telesné cvičenie. Joga je pre ňu cesta, ktorou kráča, aby objavila to záhadné spojenie tela, mysle a srdca, spojenie s hĺbkou vlastného vnútra, kde zažíva jednotu so všetkým okolo a nádherný pokoj duše.

  1. Zlepšenie flexibility a sily: Jogalates posilňuje svaly, zvyšuje ich elasticitu a zlepšuje celkovú flexibilitu tela. Pravidelným cvičením dosiahnete silnejšie a pružnejšie telo.

  2. Podpora chrbtice a krajšie držanie tela: Cvičenie je zamerané na posilnenie stredu tela, čo je kľúčové pre zdravú chrbticu a správne držanie tela. Pomáha predchádzať bolestiam chrbta a zlepšuje vašu postavu.

  3. Zníženie stresu a zlepšenie mentálnej pohody: Jogalates kombinuje fyzické cvičenia s dýchacími technikami a krátkou relaxáciou na záver, čo prispieva k mentálnej pohode a pomáha znižovať úroveň stresu.

  4. Zvýšenie energie a vitality: Pravidelným cvičením jogalatesu môžete zlepšiť svoju celkovú úroveň energie a vitality.

  5. Zlepšenie sústredenia: Tento typ cvičenia vyžaduje koncentráciu a sústredenosť, čo môže viesť k lepšiemu uvoľneniu mysle a zvýšeniu pozornosti.

  6. Prispôsobiteľný každému veku a úrovni zdatnosti: Jogalates je vhodný pre ľudí rôznej vekovej kategórie a kondičných úrovní. Cvičenia možno prispôsobiť tak, aby vyhovovali individuálnym potrebám a cieľom.

  • Z hygienických dôvodov a vášho komfortu si vezmite vlastnú jogamatku (karimatka, podložka na cvičenie)
  • Vhodné je pohodlné oblečenie, ktoré neobmedzuje váš pohyb, alebo vám nevadí pri pozíciach v sede či ľahu. Je dôležité, aby ste sa cítili príjemne a uvoľnene.
  • Jogalates by sa mal praktizovať naboso, čiže “v spojení so zemou”. Bosé nohy sa tiež menej kĺžu. Poprípade v protišmykových ponožkách.
  • Na záverečnú relaxáciu si však môžete obuť ponožky, aby vám nebola zima, alebo si obliecť sveter či mikinu. Počas relaxácie by vám nemalo byť teplo ani zima.
  • Minimálne hodinu pred jogalatesom sa neodporúča piť a asi dve hodiny pred ňou jesť. No zoberte si pre istotu so sebou fľašu s vodou, ak by ste počas cvičenia vysmädli, môžete tekutiny rýchlo doplniť.
  • Na to, aby ste sa cítili pohodlne, má vplyv aj vhodný výber účesu. Keďže sa veľa pozícií cvičí ležmo na chrbte, klasický chvost vám môže prekážať. Ak máte dlhšie vlasy, odporúčame ich zapliesť do vrkoča, prípadne chvost vyčesať úplne hore, či do drdolu a stiahnuť pevnou gumičkou, aby počas cvičenia nesklzol.
  • Najdôležitejšou súčasťou vášho outfitu je úsmev na tvári.

Pozrieť ďalšiu ponuku

Zápis na nové kurzy od 8.2.2024 spustený.
This is default text for notification bar